Sunday, July 12, 2009

blow up



es tik sen šeit neesmu neko rakstījusi, bāc, bāc, bāc. 

ja tev rodas jautājums, ko es šodien darīju, tad atbilde nebūs īpaši aizraujoša vai interesanta. jāsaka, ka šodien, kad pametu luīzes mājīgo dzīvokli un ideālo balkonu, atbraucu mājās un kādas sešas stundas biju viena.
tas bija lieliski. 
mēnesi kamēr man bija ģimenes euro-trips es nebiju bijusi viena ilgāk par pāris minūtēm un, lai gan man tik ļoti pietrūkst arī visu to manu draugu, kas ir kaut kur citur, ne šeit, man tik ļoti pietrūkst vienkārši vientulības.

ir gandrīz pusnakts, bet pa dzīvokli skaļi skan beirut. un ir tik daudz lietu, kuras es gribu izdarīt un nezinu no kura gala sākt. brrr.

čau, čau! francijā nosūtīju kādas 2384798217 kartītes, tā kā ir iespējams, ka tu un vēl visi pārējie latvijas iedzīvotāji saņems vismaz vienu.

piezīme- bildēs redzama esmu es 5.00 no rīta, marka šagāla kaps un lavandu krūms. nezinu, vai tā ir normāla bilžu kombinācija, bet man pohui! 

3 comments:

  1. man ļoti patīk tava 5.00 no rīta jaka.
    un salikums ir ļoti sakarīgs.

    ReplyDelete
  2. paldies, kā var redzēt, biju MAHTEN' izgulējusies.

    ReplyDelete
  3. paldies par kartītēm! man 4 atnākušas.

    ReplyDelete