Tuesday, April 21, 2009

au revoir, mael!

čau, esmu lepna ar sevi, jo es veiksmīgi pabeidzu savu lielo darbu, un es dabuju no sava darba devēja uzslavu un vēl vienu  darba piedāvājumu. jūtos lepna. darbs darbs darbs darbs.

skatos daudz, daudz, daudz seksa un lielpilsētas pēdējās dienās. vakar un šodien, jo man tika atnests DVD ar legālām sērijām. pa smalko, es jums teikšu.

lucky times, lucky times.

šodien gan nebija forša ķīmijas ieskaite [ja tu man tagad stāvētu blakus, tu redzētu, kā es savelku seju, un "neapstiprinoši" pakratu galvu]. lai gan es nemaz nebiju cerējusi uz ko daudz labāku. kā teica reinis āzis: "man ķīmijas skolotājs ieskaitē iespļāva sejā, tad iesita pa seju, tad nogāza mani zemē un uzkāpa ar zābaku uz galvas."

un tagad tikai jāpabeidz krievu valoda, par visu citu, kā teica skārleta: "I'll think about that tomorrow"  


es aizmirsu virsrakstu.

2 comments:

  1. apsveicu ar gadu ilgu maela izturēšanu!
    un ieskaitīte bija tīrās mocības..
    es krievu valodu laikā ņemsu atvaļinājumu, es nesen tik pamodos.

    ReplyDelete
  2. ak, cik neparasti tev krievu valodā ņemt atvaļinājumu... :D

    ReplyDelete