Saturday, April 18, 2009

sakiet, kur ir bezdelīgu iela?


šodien piedalāmies LIELAJĀ talkā, forši, ka laiciņš tāds foršs, kā teica meitene LMT reklāmā.

vakar nezinu, kāpēc, vai tas bija tas čupa-čups, vai kas cits. iespējams, nē, nezinu kas, bet man kļuva tik priecīgs garastāvoklis, bet neizskatījās, ka līdzcilvēki justos gluži tuvu tam, kā es.
filma man gan ļoti nepatika. 3210, sajūc prātā!

ā, vakar bija tik skaisti iet garām vērmanes dārzam, kaut kur ap pussešiem. uz estrādes soliņiem tur sēdēja daudz vecu vīriņu, kas visi spēlēja šahu. turnīrs kaut kāds. apsēdāmies blakus un dzērām ūdeni. visi vecie vīriņi tādi pelēki ģērbušies, saplīsušiem mēteļiem sēž iegrimuši spēlē. aizgājām un gājām garām atkal ap pusdeviņiem. tagad tur sēdēja tikai divi vecīši ap šaha lauciņu un divi stāvēja un skatījās. fināls [ne kaut kāds].

kā es paredzu savu dienas gaitu, būs talka un tad būs darbs. garš jo garš.

1 comment:

  1. tie vecīši bija tiktik mīlīgi!
    un filma bija šīzō. es nesaprotu cilvēkus, kuriem tā patīk..tad jau labāk linču skatīties. ā un es nezinu vai tā ir, bet kaut kur bija minēts, ka linčs mobijam klipu uztaisījis.
    veiksmi darbā!

    ReplyDelete