Tuesday, April 14, 2009

paķircināšu tevi

smieklīgi ir ķircināt zani ar tām bildēm. nedusmojies, atsūtīšu tev ar nākošo piegājienu visu, zinu, ka daros mazliet ļauni!

man ir tik daudz kas jāizdara, bet es vispār nevaru saņemties. neko jēdzīgu neesmu izdarījusi šodien, tikai kādas vēl piecas minūtes no intervijas atšifrējusi.

agate atbrauca šodien tik ļoti brūna no kanārijām. man atkal pietrūkst itālijas.

ar mani nekas jauns, tikai, nu, jā, tomēr nekas jauns. nekas jauns, nekas jauns, nekas jauns. atnāk atpakaļ tikai viss vecais.

man gribas tikai lasīt grāmatas. neko citu. nekustēties un lasīt grāmatas. varbūt es sāktu arī kaut ko saprast. jo es vairs nesaprotu, vai saprast ir labi, vai saprast var šo nesaprašanu, vai apšaubot šo saprašanas saprašanu šī saprašana nav pārāk pārspīlēta. un, vai analizēt vajag?

ja katra anazlīze ir cita, tad kāda jēga?

cik teksta es varu griezt ārā? cik var, cik būtu "nekorekti", "neētiski"?

3 comments:

  1. man šitais bija jāizlasa? es šito jau biju redzējusi, bet nezināju ko teikt..

    ReplyDelete
  2. ā, nu, es nezināju, ka biji jau lasījusi. tikai gribēju atgādināt par šā bloga eksistenci kā tādu. :)

    ReplyDelete
  3. jo tu esi viens no 0 cilvēkiem, kas to lasa! āāāāāāāāāāāāāāāāā hahaahahahahah!

    ReplyDelete