Sunday, April 26, 2009

lūdzu, nemelo vairāk

šodien bija matemātikas atklātā olimpiāde, kurā mēs, apzinīgākie no apzinīgajiem rīgas valsts 1. ģimnāzijas skolēniem, gājām uzmanīt procesu. dot pa pirkstiem 
tiem, kas špiko.
es tā sāku domāt par visu norakstīšanu un tā, sapratu, ka man gluži vienalga. nekad neuzvarēs tas, kas būs špikojis. 

noskatījos jaunāko gossip girl. nu, neteikšu, ka esmu sajūsmā, bet rakstnieki sāk kaut ko jēdzīgu vismaz rakstīt. visiem tiem, kuriem šis ir mīļš, ielieku bildi, ko es pa
ti uzņēmu, kad biju ņujorkā un redzēju, kā dzīvajā to filmē.

ā, ko es vēl šodien domāju? nu, tikko, kā sāku rakstīt izlasīju c
itu blogos pāris komentārus. sapratu, ka man nepatīk, ja cilvēki, kurus es cenšos ielaist pēc iespējas mazāk savā dzīvē, lasa, ko es te lieku pretī. un to pat neatzīst. bet laikam tas ir tas, ar ko ir jāsamierinās, ja tu kaut ko dari internetā. ka tu neesi viens. tev dažādos slimos tīklos ir sakari ar citiem.

zanda teica, ka gandrīz visi puiši, kurus viņa pazīst ienīst homoseksuāļus. es ceru, ka tā nav taisnība. padomāju par to, ka man tā nav. tie cilvēki, kurus cienu nav homofobi.

1 comment: