Sunday, March 15, 2009

Hey, Mr. Tambourine man, play a song for me



visu dienu sēžu mājās. dumji gribās ļoti staigāties, bet ārā viss ir pelēks un neviens nelīdīs ārā no migas, lai ietu ar mani staigāties.

nav gan tā, ka līdz šiem 15.24 nebūtu paspējusi neko izdarīt. es iztīrīju akvāriju, kurš bija kļuvis tik zaļš, ka vispār zelta zivi nevarēja ieraudzīt. 
kaut kā dumji, ka neesmu vēl izdomājusi savai zivij vārdu. un tagad pēc šiem mēnešiem tas jau liekas pat nevajadzīgi. 
protams, ieteikumus par zivs vārdu esmu gatava pieņemt. bet, ko zivs darīs ar vārdu?

es paspēju arī fiziku izmācīties un uzrakstīt pagājušās nedēļas journalu rozei par prieku. pagulēju, pamuļķojos, neko nedarīt arī paspēju.

vakar skatījāmies boba dilana koncertu ierakstus no 63, 64, 65 gada. baigi forši. man viņš tā patīk, patīk kā viņš dzied un uzvedas, runā un eksistē, vispār. 

3 comments:

  1. man liekas, ka tava zivs ir jānosauc par edvardu! :D
    un dilans ir ļotiļoti foršinjsh! patīkams visās nozīmēs un mūzika ģeniāla

    ReplyDelete
  2. dilnas ir labs vārds zivij. kaķis arī.

    es šodien sākumā arī sēdēju mājās un neko nedaŗiju, jo kurš gan šodien nāks ar mani pastaigāties?
    bet skaista diena bija.

    +kaut kad atsūti man tās bildes no tās dienas, kad bija brīnumsvecītes. :)

    ReplyDelete
  3. dilans ir the best!!!

    noteikti, ka atsūtīšu. pārdaugava mums ir tomēr forša, par spīti tam, ka visi ir kāda kilometra attālumā.

    ReplyDelete