Friday, March 20, 2009

let it rain today

man ļoti gribētos, ka ārā būtu bišķiņ siltāks. kādas pāris dienas jau puķes būtu mazliet, kā to pateikt, paziedējušas, paspīdējušas un tad nāktu tāds skaists, slapjš lietus. nevis tāds slapjdraņķis virs pelēkiem kokiem, bet tāds stiprs lietus pār lieliem zaļumiem.

esmu pilnīgi apjukusi no tā, cik man daudz visa kā ir ajPodā iekšā. elīza man visādus foršumiņus ierakstīja un es varu iet pa ielu un klausīties dziesmas, kuras iepriekš nekad nebiju klausījusies. tas ir ļoti jo ļoti forši. nopirku abām rītdienas jubilārēm kartiņas, tā kā, meitenes, turietes!

vēl esmu drausmīgi nogurusi, man šausmīgi nāk miegs. esmu nogurusi no mācībām, no galvassāpēm, no noguruma, no pelēcības, no spēlītēm un iedomām, uztraukumiem, skolas, cilvēkiem, no līkas muguras, kladēm un pildspalvām. vārdusakot, no visa, bet nebūtu jau problēmu, ja es mācētu izgulēties, kas man nekad neizdodas. ne pirmdienās, ne piektdienās, ne sestdienās.

2 comments:

  1. heh, bet tu jau vēl neiedevi nākamo sarakstu ar to, kas vēl jāieraksta tev. :)
    ūū kartītes. kānt veit tu sī zem.

    ReplyDelete
  2. zanda ņirgājas par manu blogu! pfakskdjfaklsdjfalksj!

    ReplyDelete